Про роботу у міжатестаційний період та інша інформація

Позняк Ірина Вільянівна
Вчитель музичного мистецтва

Освіта:
-Кіровоградське музичне училище (1984-1988) за спеціальністю «фортепіано», присвоєно кваліфікацію – викладач ДМШ по класу ф-но та концертмейстер;
-Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. В.К.Винниченка (1988-1993) за спеціальністю «музика і педагогіка», присвоєно кваліфікацію спеціаліста – «вчитель музики та співів та методист з виховної роботи».
Стаж безпосередньої педагогічної роботи – 24 роки.
На даній посаді (вчитель музичного мистецтва) – 11-й рік.
Результати попередньої атестації – перша категорія.
На що претендую –  вища категорія.

Останнє проходження курсів по підвищенню кваліфікації – «учителів музичного мистецтва, які викладають предмети освітньої галузі «Мистецтво» (музичне мистецтво, мистецтво, художня культура)» з 14 квітня 2015 року по 24 квітня 2015 року та «учителів музичного мистецтва, інтегрованого курсу «Мистецтво», художньої культури, керівників гуртків музичого профілю, концертмейстерів, акомпаніаторів закладів загальної середньої освіти» з 13 серпня 2018 року по 23 серпня 2018 року.

1. Сертифікат курсів НУШ ( грудень 2017 - НВО №17)
2. Сертифікат курсів НУШ (червень, вересень 2019 - НВО «Мрія») за результатами захисту випускної роботи за темою:
«Види мистецької діяльності та використання інтерактивних та ігрових технологій на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво» (ігрові технології та інтегровані форми та методи навчання  як діяльнісний компонент особистісно-зорієнтованого навчально - виховного процесу педагогічної системи НУШ)

3. Сертифікат. Інтерактивна робота з мультимедійною дошкою. (І.І. Іванов)

Проблема, над якою я працюю: «1.Використання на уроках засобів міжпредметної інтеграції та активізації інтегрованої творчої діяльності як мотивації до формування ключових навчально-пізнавальних компетентністей та як  головного чинника по формуванню у учнів ключових загальнокультурних компетентностей засвоєння учнями наукової картини світу, що розширюється до культурологічного й загальнолюдського розуміння світу, як поняття єдності та цілісності мистецтва та світогляду.
2.Формування ціннісно-смислової компетентності шляхом розвитку творчого потенціалу особистості та активізації творчої діяльності за допомогою інтерактивних ігрових технологій»

Виховні заходи: 2012-17 н.р.
1.Музично-фольклорний захід «Щедрування – новий рік.» - 2012-13 н.р.
2. Музично-фольклорний захід «Свято Миколая» - 2013-14 рік.
3. Свято випуску 4-х класів – 2013-14 рік.
4. Свято до Дня Захисника України – спільний захід (Торяник Н.П., Сергієнко Н.Л.) у 1-Г класі.
6. Загальношкільне родинне свято-захід «Бабусин клуб» 2013-14 р. (до Свята Миколая)
7. Загальношкільне родинне свято-захід «Бабусин клуб» (до Свята 8 Березня)
8. Виховний захід(2015-16 н.р.) – «Традиції нашого народу. Український дитячий пісенний фольклор в українських народних зимових обрядах. «Водіння Кози».
10. Звіт директора школи на підсумкових загальношкільних зборах.
12. Випуск 4-Б,Г класів (2015-16 н.р.)
___________________________________________________________

Виступ на педагогічній раді: «Інноваційні підходи до викладання мистецьких дисциплін» - січень 2013 р.
Виступ на педагогічній раді2016-17 н.р.(грудень). "Проектні технології в освітньому процесі"
Виступ на пед.раді, червень 2017 року. "Використання проектних технологій на уроках мистецтва"
Виступи на засіданнях М/О вчителів предметів художньо-естетичного напрямку та керівників гуртків ЦДЮТ «Надія» протягом 2012-16 н.р.
____________________________________________________________

Бінарний урок за темою «Витоки джазової та рок музики» (англійської мови та музичного мистецтва) (2015-16 н.р.)
____________________________________________________________

2017-2020 н.р.
Допомога у проведенні позакласних заходів початкової школи.
Виховні заходи літнього пришкільного табору: відкриття та закриття табору, театралізації та інсценізації, щоденні групові заняття, ранкові зарядки тощо. (Усі роки)
Виховні заходи «Посвята в першокласники» (2017-20 н.р.)
Виховні заходи «Прощання з Буквариком» (2017-20 н.р.)
Участь у концерті до Свята Перемоги (2018р.)
Свято Миколая у 2-Д класі (2017-2018 н.р.)
Свято «Випуск 4-х класів» (2017-2018 н.р.)
Постанова дитячої вистави «Пан Коцький» (2018-19 н.р.)
В рамках Тижня української писемності – літературно-пісенне свято для початкової школи (2019-20 н.р.)
Підготовчі заняття для першачків («2018-19, 2019-20 н.р.)

_________________________________________________________

Виступи на всіх засіданнях МО за темами:
-         Про використання прогресивного педагогічного досвіду;
-         Про шляхи впровадження STEM – освіти;
-         Використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського;
-         Про Новий Закон України про Освіту;
-         Про методичні рекомендації МОН України тощо;
-         Про основні принципи НУШ тощо;
-         Про опанування різними формами IT-контенту та ІК-технологій.

_________________________________________________________

Наукова стаття на в рамках нуково-практичної інтернет-конференції-2019 на сайті ЦМСПС Управління освіти за темою:
«Використання ідей  В.О.Сухомлинського вчителями предметів художньо-естетичного напрямку:  ігрові технології та інтегровані форми та методи навчання  як діяльнісний компонент особистісно-зорієнтованого навчально - виховного процесу педагогічної системи НУШ»

_________________________________________________________
                                     
ВІДКРИТІ УРОКИ

Відкритий комбінований урок
(2017-18 н.р.)
Для слухачів курсів дошкiльної та початкової освiти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» 25 квітня 2018 року  вчитель молодшої школи Таран Лілія Олексіївна,  вчитель музичного мистецтва Позняк Ірина Вільянівна та керівник гуртків дизайн-студія «Арт-деко» та «Галерея дитячої творчості» ЦДЮТ «Надія» Бодашко Олександра Юріївна дали відкритий комбінований урок за темою «Наш край», змістом якого стало використання інноваційних навчальних технологій - інтегрованих міжпредметних зв’язків та інтегрованої творчої діяльності як мотивації учнів у навчально-виховному процесі.
Метою уроку було зазначено використання інтегрованих творчих видів діяльності та міжпредметну інтеграцію знань.
_____________________________________________________________


Відкритий комбінований урок

2018-19 н.р.
22.11.2018р. у 1-Г класі для слухачів курсів дошкiльної та початкової освiти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбувся відкритий комбінований урок образотворчого та музичного мистецтва, поєднаний інтегрованою темою «Наша Батьківщина – рідна Україна!», у якому образотворче відтворення елементів українських пейзажів доповнилося зануренням у фольклорний зміст українського вокального та інструментального мистецтва з інтеграцією знань про навколишній світ та використанням міжпредметних зв’язків з математикою та відтворенням діяльнісного компоненту мистецької музичної освіти – ігрових технологій навчання  та інтегрованих творчих видів  діяльності з елементами хореографічної та рухово-ритмічної інсценізації.

_____________________________________________________________

2019-2020 н.р.

Відкриті уроки:

-         у 1-В класі за темою № 8 «Мої захоплення» (07.11.2019);
-         у 2-Б класі за темою №13 «Зимові фантазії» (12.12.2019).

______________________________________________________________

Комментариев нет:

Отправить комментарий