ЗАВДАННЯ. Шості класи. Мистецькі БОРГИ


Шановні!



НАГАДУЮ!!!
РОБОТИ НАДСИЛАЄМО у Загальну Групу Вайберу!!!
1. "Музичне МИСТЕЦТВО, 6-Б, Г класи"
2.  "Музичне мистецтво, 6-А"

Всі Завдання поступово зазначалися в АЛГОРИТМІ всієї ХОДИ Уроків...

Зараз я перелічу вам ЗАВДАННЯ та їх ЗМІСТ, а ВИ, по можливості - ВИКОНУЄТЕ Більшість з них... (щоб я мала можливість об'єктивно оцінити ваші знання)

Завдання всі берете із сюжетної лінії УРОКУ!!!
Таким чином, я буду знати, що ви його читали!

УРОК № 1. Перша тема. Частина № 1. "РОНДО"

Завдання № 1.(найпростіше)
"Дати ВІДПОВІДІ - на "Три питання" по прослуханому "Рондо в турецькому стилі" Моцарта!
(робимо у зошит)!!!  А це можливо буде зробиити, тільки прослухавши МУЗИКУ у ВІДЕО за ТРЬОМА наданими посиланнями...

Завдання № 2.
Перемалювати СХЕМУ Рондо зі сторінки підручника № 151.
(робимо в зошиті, або на окремому аркуші)

Завдання № 3.
Асоціативний малюнок за зразком українського художника (його картини - на БЛОЗІ, в ході уроку)
(малюємо на АРКУШІ)

УРОК № 2. Перша тема. Частина №2. "РОНДО" (продовження)

Завдання №4.
Ілюстрація - художній образ до Моцартівської музики "Рондо", з відображенням різнокольорових відмінностей "РЕФРЕНУ" та "ЕПІЗОДУ"! (А-В-А-С-А-D-A-E-A...)

Завдання № 5.
За Творчим Ігровим Проектом - "Я - КОМПОЗИТОР!!"

Завдання № 6.
Відеоролик з використанням музики, на ВІДЕО з якої в ІНТЕРНЕТІ я надала по ходу УРОКУ - ПОСИЛАННЯ, уважно перегляньте його !!!!!!!.......
У змісті "Відеоролику", як саме найпростіше - повинні пролунати ПРІЗВИЩА Композиторів та НАВИ їх творів...
Решта - відносно вашої особистої загальної концепції бачення МУЗИКИ!...

УРОК № 3. Друга тема. "СОНАТА"

Завдання № 7. (найпростіше)
Знайдете у ХОДІ Уроку - ДВА ЗВАПИТАННЯ.
НАДАТИ Відповіді на ДВА поставлених запитання.
(робимо у зошиті)

Завдання № 8.
Інформація про композитора Й.Гайдна -- у вигляді ВЛАСНОГО ТВОРЧОГО Проекту!

Завдання №9.
(робимо у зошиті)
АНАЛІЗ Сонати ре мажор Й.Гайдна за ПЛАНОМ на сторінці № 154.
Це завдання - обов'язкове до виконання УСІМ!
І його НЕМОЖЛИВО буде виконати, НЕ подивившись ВІДЕО у ході уроку за моїм ПОСИЛАННЯМ в інтернеті та НЕ послухавши музику...

Завдання № 10.
Намалювати СХЕМУ написання композиторами перших частин сонат у ФОРМІ СОНАТНОГО АЛЕГРО (сонатна форма) за ЗРАЗКОМ зі сторінки № 156.

Завдання № 11.
Власний Творчий Проект, обов'язково із ПОСИЛАННЯМ на відео в інтернеті, за ТЕМОЮ "КОМПОЗИТОР. СОНАТА"! Прізвища композиторів вибираємо зі сторінки № 156!...

УРОК № 4.

Завдання № 12.

Нижче я надаю ПЕРЕЛІК ТЕРМІНІВ, які стосуються певних музичних жанрів та перелік сторінок  підручника, на яких ви знайдете  ВИЗНАЧЕННЯ за зазначеним переліком ТЕРМІНІВ...
Виписати у зошит всі перелічені визначення із зазначених сторінок.


ПЕРЕЛІК сторінок та термінів 
для завдання № 12

 стор.113, під знаком оклику !, у "рамочці" (Інструментальна та Камерно-інструментальна музика)
стор. 115, під знаком оклику ! (Рондо, П'єса)
стор. 118, (Скринька жанрів)
стор.120, під знаком оклику ! (Каприс, Імпровізація, Віртуоз)
стор.122, "долонька"(Камерний оркестр)
стор.124, знак оклику !(Клавір)
стор. 125, "долонька" (Клавесин)
стор. 126  - знак оклику ! (Прелюдія)
стор.131, знак оклику ! (Скерцо)
стор.133, знак оклику ! (Вокаліз)
стор. 134, "долонька"(про Романтизм)
стор.135, знак оклику ! (Ноктюрн)
стор.141, знак оклику ! (Етюд)
стор.142, знак оклику ! (Арабеска)
стиор.145, знак оклику! (Варіації, Рапсодія)

Завдання № 13. 
Знайти в інтернеті Зразки КЛАСИЧНОЇ музики у виконанні  класичного виконавського складу КВАРТЕТУ  та НАДАТИ посилання на відео...


УРОК № 5

Завдання № 14.
Творчий проект "Я - РЕЖИСЕР!" Прослухавши музику двох СИМФОНІЙ (Моцарта, №40 та Бетховена, №5, або №9) ВИГАДАТИ СЮЖЕТ для Кінофільму, враховуючи, в першу чергу, різнохарактерність музики...  Наприклад:
- два контрастно-різнохарактерних (Буратіно-П'єро)героя;
- дві різнопланових (ДРАМА та КОМЕДІЯ) сюжетних лінії...тощо!!!


УРОК № 6.

Завдання № 15.
Знайти в інтернеті ВІДЕО з Музикою ОПЕРНИХ (чи балетних) УВЕРТЮР. НАДАТИ ПОСИЛАННЯ на ці відео... 


ЗАВДАННЯ № 16. 
 
Проекту - створити МАЛЮНОК  на ту музику, яку Чайковський використав у ФІНАЛІ КОНЦЕРТУ № 1.
Йдеться -  про українську народну пісню "Вийди, вийди, Іванку!"

Завданням № 17.
 
Проекту буде - віднайти в Інтернеті цю пісню та надати посилання...

ЗАВДАННЯМ № 18.
 
Проекту буде - віднайти в Інтернеті  інформацію про життя Чайковського та відповісти на ПИТАННЯ "Чому Петро Чайковський так часто відвідував ту частину, на ті часи, Російської імперії, де лунали - українська мова та українські пісні?!...  І що зараз зветься - Україною!? "
 
Завдання № 19.

ЗАВДАННЯ. Творче.Вашим завданням буде - зробити !!!  "схематичний малюнок", який би розповів, які саме інструменти "малюють" - яких тварин?!... За музикою Каміля Сен-Санса "Карнавал тварин".
 
Завдання №20.
На сторінках підручника №№ 172-175, 178-179, 198 знайти та виписати до зошита інформацію про СЮЇТУ, УВЕРТЮРУ,  СИМФОНІЮ та КОНЦЕРТ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий