Дистанційне навчання. Другий клас. Урок № 2. Тема № 2. Частина ПЕРША. Чарівні перетворення.
Дистанційне навчання
Другий клас
Урок № 2
Тема № 2
Частина ПЕРША
Чарівні перетворення
Шановні мої!
Із нашими Музичними Друзями, Китами, Гномиками, Алісою
та іншими улюбленими персонажами, які мають фантастичні здібності "телепортації",
МИ ПОМАНДРУЄМО...
До...
ОРКЕСТРОВОЇ ЯМИ
у якій живе найбільший виконавський склад!
Назва його???
ПРАВИЛЬНО!!!
СИМФОНІЧНИЙ ОРКЕСТР!
Але!...
Перед тим...
Нас чекає...
Зупинка...
на...
Станції Здоров'я!
Не забудьте "клікнути" на посилання нижче,
та "зарядитися" на весь час наших мандрів
Гарним Настроєм!!!
Наші Мистецькі Мандри у
Просторі та Часі
продовжить
зупинка в
Оркестровій Ямі
та спілкування -
з якою музикою за
СПОСОБОМ ВИКОНАННЯ!?
Правильно!
ІНМТРУМЕНТАЛЬНОЮ!
Розглядаємо уважно малюнки та згадуємо назви
ДУХОВИХ Мідних
ДУХОВИХ Дерев'яних
СТРУННИХ Смичкових
(і щіпкової Арфи)
ІНСТРУМЕНТІВ СИМФОНІЧНОГО Оркестру!
Наступна наша зупинка - це
концертна сцена
у
ФІЛАРМОНІЇ...
Наші інструменти
вирішили разом із нами
розташуватися на сцені...
Бо симфонічна музика, яку ми почуємо
НЕ буде
лунати з оркестрової ями
супроводжуючи
БАЛЕТ чи ОПЕРУ...
Ця Музика намалює для нас КАЗКУ...
Симфонічну КАРТИНУ...
Цілу історію
про
Петрика та Вовка...
... чомусь вона мені дуже нагадує казку про
Червоний Капелюшок...
ПЕРЕГЛЯДАЄМО відео...
А наступного разу
- обговорюємо...
Клікаємо нижче на посилання:
ДАЛІ - БУДЕ!...
Комментариев нет:
Отправить комментарий