ПРОЕКТ 6-А. Відзначаючи День Перемоги та День Примирення...

ДИСТАНЦІЙНЕ. Classroom для 6-А

1,2,3-ті класи - з 3-го УРОКУ, 4-ті - з 4-го уроку, 6-ті - з 5-го уроку. Решта - повідомлення зліва

Дистанційне. Муз.мистецтво. ШОСТИЙ клас.

Дистианційне. Муз.мистецтво. ЧЕТВЕРТИЙ клас.

Дистанційне. Муз.мистецтво. ТРЕТІЙ клас.

Дистанційне. Муз.мистецтво. ДРУГИЙ клас.

Дистанційне. Муз.мистецтво. Перші класи.

Мистецький STEAM-проект. ЧАС та ПРОСТІР. ВІДЕО

Анформація на АТЕСТАЦІЮ

Сторінками професійної діяльності. ВІДЕО-ФРАГМЕНТИ уроків

Сторінками моєї професійної діяльності. ФОТО уроків, мистецьких проектів та виховних заходів

23 апр. 2020 г.

Дистанційне навчання. Шостий клас. Урок № 4. Тема № 3. Квартет.

Дистанційне навчання.

Шостий клас.

Урок № 4. Тема № 3. 

Квартет.

 

Шановні! 

Ми завершуємо тему інструментвльної музики

 розмовою про музичний  жанр - "КВАРТЕТ"

А для того вам ПОТРІБНО!

1. ПЕРШЕ завдання

помандрувати світом виконавської музики та 

зробити зупинку у філармонічній залі...

Саме найперше та найголовне - 

послухати музику за посиланнями нижче!!!

Музика - ось цього  КОМПОЗИТОРА!!!

Борис Лятошинський

(український радянський славетний композитор, який доклав свого внеску до СКАРБНИЧКИ Класичної музики 20 ст.)

 

 Це - композитор у молодості...

... а ось так його змінив час...

Борис Лятошинський у літньому віці...

ШАНОВНІ!

Попереджаю!!!

Музика - сучасна, новітня, авангардна 

як для жанрів класичних, устаткованих 

СТАНДАРТІВ Класичної музики 18-19 століть...

Тому - нехай вас НЕ дивує дисонанс її лунання...

https://www.youtube.com/watch?v=3LEXgB4Moqs 

Ну, і заодно, послухайте вже НЕ тільки - КВАРТЕТ, 

але й йього - КВІНТЕТ...

https://www.youtube.com/watch?v=6E5IHKTeMJo 

Ви - прослухали музику...

Принаймні - я на це СПОДІВАЮСЯ...

2. ДРУГИМ вашим завданням 

будуть мандри на сторінку 160-161 підручника, 

де ви знайдете інформацію про :

а) КВАРТЕТ - як виконавський склад;

б) КВАРТЕТ - як "музичний жанр" 

(та трішечки історії виникнення жанру 

та його розвитку, як жанру)...

... і  послухатми музику - за посиланням нижче...

Цю музику ви, сподіваюсь, зрозумієте більше, 

бо це - музика  Вольфганга Амадеуса Моцарта...

"Дивертисмент" 

у виконанні струнного квартету...

https://www.youtube.com/watch?v=MwsiT3BN71o

Я допоможу вам знайти 

в інтернеті (Вікіпедія) інформацію про 

ДИВЕРТИСМЕНТ

за посиланням нижче...

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%81%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82

3) ТРЕТІМ вашим завданням - буде доволі складнне завдання...

Цілих - "Дві Зупинки"...

Нижче я надаю ПЕРЕЛІК ТЕРМІНІВ

які стосуються певних музичних жанрів та 

перелік сторінок  підручника, на яких ви знайдете  

ВИЗНАЧЕННЯ за зазначеним переліком ТЕРМІНІВ...

а) виписати у зошит 

всі перелічені визначення із зазначених сторінок;

б) знайти в інтернеті 

Зразки КЛАСИЧНОЇ музики 

у виконанні  

класичного виконавського складу квартету 

та 

НАДАТИ 

посилання на відео...

РОБОТИ НАДСИЛАЄМО у Загальну Групу Вайберу!!!

"Музичне МИСТЕЦТВО, 6-А клас"

ПЕРЕЛІК сторінок та термінів 

для завдання "ТРИ.а)"

 стор.113, під знаком оклику !, у "рамочці" (Інструментальна та Камерно-інструментальна музика)

стор. 115, під знаком оклику ! (Рондо, П'єса)

стор. 118, (Скринька жанрів)

стор.120, під знаком оклику ! (Каприс, Імпровізація, Віртуоз)

стор.122, "долонька"(Камерний оркестр)

стор.124, знак оклику !(Клавір)

стор. 125, "долонька" (Клавесин)

стор. 126  - знак оклику ! (Прелюдія)

стор.131, знак оклику ! (Скерцо)

стор.133, знак оклику ! (Вокаліз)

стор. 134, "долонька"(про Романтизм)

стор.135, знак оклику ! (Ноктюрн)

стор.141, знак оклику ! (Етюд)

стор.142, знак оклику ! (Арабеска)

стиор.145, знак оклику! (Варіації, Рапсодія)

 

P.S. 

... і наостанок - ще один ДИВЕРТИСМЕНТ 

(як музичний Жанр - в іншому ЖАНРІ)

Посилання - на інфіормацію у Вікіпедії про 

БАЛЕТНИЙ ДИВЕРТИСМЕНТ...

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%81%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82 

Петро Ілліч ЧАЙКОВСЬКИЙ. 

Балет "ЛУСКУНЧИК"

Дивертисмент

https://www.youtube.com/watch?v=yjEfF1PIOyg 

https://www.youtube.com/watch?v=DPenKitWMyM 



Комментариев нет:

Отправить комментарий