ПРОЕКТ 6-А. Відзначаючи День Перемоги та День Примирення...

ДИСТАНЦІЙНЕ. Classroom для 6-А

1,2,3-ті класи - з 3-го УРОКУ, 4-ті - з 4-го уроку, 6-ті - з 5-го уроку. Решта - повідомлення зліва

Дистанційне. Муз.мистецтво. ШОСТИЙ клас.

Дистианційне. Муз.мистецтво. ЧЕТВЕРТИЙ клас.

Дистанційне. Муз.мистецтво. ТРЕТІЙ клас.

Дистанційне. Муз.мистецтво. ДРУГИЙ клас.

Дистанційне. Муз.мистецтво. Перші класи.

Мистецький STEAM-проект. ЧАС та ПРОСТІР. ВІДЕО

Анформація на АТЕСТАЦІЮ

Сторінками професійної діяльності. ВІДЕО-ФРАГМЕНТИ уроків

Сторінками моєї професійної діяльності. ФОТО уроків, мистецьких проектів та виховних заходів

Дистанційне навчання на період карантину 12.03.2020 - 04.04.2020 6 клас Урок № 2 Тема № 1 (частина друга) РОНДО ЗАПРОШУЄ У КОЛО

Дистанційне навчання на період карантину 12.03.2020 - 04.04.2020

6 клас

Урок № 2 

Тема № 1 (частина друга)

РОНДО ЗАПРОШУЄ У КОЛО




1.Творче завдання: взяти кольорові олівці та створити ілюстрацію-художній образ до прослуханої моцартівської музики.

(Творче завдання буде оцінено)

Головна вимога полягає у тому, щоб на малюнку були відтворені різнокольорові відмінності РЕФРЕНУ та ЕПІЗОДУ.


А для того - згадуємо опанований раніше матеріал підручника, сторінка 151, малюємо схему-"шпаргалку", визначаємося з тим, що за схемою А-В-А-С-А...,

 А - це є РЕФРЕН (музика, яка повторюється), а

 В та С - це є музика ЕПІЗОДІВ (музика, яка є відмінною від РЕФРЕНА та є різна).


А - В - А - С - А ...


Краще за все підійде жанр пейзажу, але сюжет ілюстрації можна добирати також - і самостійно...

2. МУЗИЧНИЙ МАТЕРІАЛ для СЛУХАННЯ та ПЕРЕГЛЯДУ


Ж.-П. РЕВЕРБЕРІ. "Фантазія"

У виконанні оркестру "Rondo Veneziano". Musica Fantasia 1990

https://www.youtube.com/watch?v=XrelDSu8voA

Про історію створення цього сучасного виконавського колективу та її засновника - ви знайдете інформацію на сторінці 152 у підручнику з музичного мистецтва.

Буде схвалено окремою оцінкою, якщо ви знайдете час для творчої гри "Я - композитор", "Я - виконавець", виконаної у формі:

- доповіді;

- реферату;

- презентації;

- ілюстрації  тощо...

 

3. Наступне завдання -

ДЛЯ ВИЯВЛЕННЯ ВАШИХ ТВОРЧИХ  ЗДІБНОСТЕЙ

 МУЗИЧНИЙ МАТЕРІАЛ 

В.А.Моцарт "Весняна пісня"

https://www.youtube.com/watch?v=tI9p5ey_an4 

 

Особисто - для дівчат.

(слова пісні - сторінка 158 підручника)

Варіант КАРАОКЕ

https://www.youtube.com/watch?v=SaCkH9mciTI 

Виконуємо в режимі Онлайн, веб-чат (з коліжанками)

 

4.  Останнє творче завдання - творчий проект під назвою "Весна у моєму місті".


Результат пошуку зображень за запитом весна

З використанням музики, яка лунала у вас під час уроку.

Форма виконаня - відеоролик!!!


 

Комментариев нет:

Отправить комментарий