ПРОЕКТ 6-А. Відзначаючи День Перемоги та День Примирення...

ДИСТАНЦІЙНЕ. Classroom для 6-А

1,2,3-ті класи - з 3-го УРОКУ, 4-ті - з 4-го уроку, 6-ті - з 5-го уроку. Решта - повідомлення зліва

Дистанційне. Муз.мистецтво. ШОСТИЙ клас.

Дистианційне. Муз.мистецтво. ЧЕТВЕРТИЙ клас.

Дистанційне. Муз.мистецтво. ТРЕТІЙ клас.

Дистанційне. Муз.мистецтво. ДРУГИЙ клас.

Дистанційне. Муз.мистецтво. Перші класи.

Мистецький STEAM-проект. ЧАС та ПРОСТІР. ВІДЕО

Анформація на АТЕСТАЦІЮ

Сторінками професійної діяльності. ВІДЕО-ФРАГМЕНТИ уроків

Сторінками моєї професійної діяльності. ФОТО уроків, мистецьких проектів та виховних заходів

Дистанційне навчання на період карантину 12.03.- 04.04.2020 6 клас Урок № 1 Тема № 1. (частина перша) РОНДО ЗАПРОШУЄ У КОЛО

Дистанційне навчання на період карантину 12.03.- 04.04.2020

6 клас

Урок № 1

Тема № 1. (частина перша)

РОНДО ЗАПРОШУЄ У КОЛО



 Опрацювати сторінки150-153 підручника "Музичне мистецтво"(автор Кондратова Л.Г., Видавництво:Навчальна книга-БОГДАН, 2014)


І. Згадаймо назви народних танців та танцювальних композицій, що виконують у колі...

( календарно-обрядові хороводи, "метелиця", "аркан" тощо).


МУЗИЧНИЙ  МАТЕРІАЛ  ДЛЯ  ПЕРЕГЛЯДУ та ПРОСЛУХОВУВАННЯ:


1. Весняний хоровод "А в нашого шума - зеленая шуба..."

 

(у виконанні дитячого фольклорного колективу; з елементами автентичної стилізації)

 (вокально-хорова обробка у виконанні дитячого хору) 


2. Гуцульський народний танок "Аркан"

(у виконанні фольклорного колективу, зі збереженням автентичності хореографічних елементів)https://www.youtube.com/watch?v=oVhTz86P4II 

та
(у виконанні професійних танцювальних колективів з елеменетами автентичної хореографії)

https://www.youtube.com/watch?v=IpyI_AFfoS8

ІІ. Наступним етапом, після згадування теми кола у фольклорно-пісенній хореографії - розмова про інше коло...

Форма КОЛА

 у  музичній формі класичної інструментальної музики під назвою

РОНДО

МУЗИЧНИЙ  МАТЕРІАЛ  ДЛЯ  ПЕРЕГЛЯДУ та ПРОСЛУХОВУВАННЯ:

1. В.А. Моцарт. "Рондо в турецькому стилі" (з фортепіанної сонати № 11 ля- мажор)

№ 1

https://www.youtube.com/watch?v=2zp93wejo5c 

https://www.youtube.com/watch?v=2zp93wejo5c

№ 2

https://www.youtube.com/watch?v=M_2naJAAPb4 

№ 3

https://www.youtube.com/watch?v=qR0lRGO93co&list=RDqR0lRGO93co&start_radio=1&t=63 


ЗАВДАННЯ

Після прослуханого

надати ВІДПОВІДІ на наступні ТРИ Питання:


(Питиння на повторення 

визначення про виконавський склад)

Питання перше. Для якого інструменту створено прослуханий  музичний твір? (Посилання №1)

 

Питання друге. Які інструменти та ГРУПИ інструментів та якого саме виконавського складу  ви почули, слухаючи Моцарта?

(Посилання №2)

Питання третє. Як називається музика, яка відрізняється від авторського варіанту у прослуханому творі?  

(Посилання №3)

 

Йдемо - далі...

Слухаємо та міркуємо над відмінностями у виконавських складах, манері виконання та характері музики...

МУЗИЧНИЙ  МАТЕРІАЛ  ДЛЯ  ПЕРЕГЛЯДУ та ПРОСЛУХОВУВАННЯ:

3. В.А. Моцарт. Рондо для скрипки з оркестром сі-бемоль мажор 

https://www.youtube.com/watch?v=1WFzsLdYN_k


ІІІ. СХЕМА та ПОБУДОВА форми РОНДО

Матеріал для самостійного опрацювання - сторінка №151 зазначеного підручника.

У зошит з підручника (стор.151, внизу) перемальовуємо схему РОНДО, яка складається з РЕФРЕНУ та ЕПІЗОДУ.

А-В-А-С-А ...

1. Розглянути репродукції картин з персональної виставки українського художника Юрія Герца під назвою 

"ВЕЛИКЕ РОНДО ЮРІЯ ГЕРЦА" 





 

2. Чи нагадують вам ці картини музичну форму РОНДО?

3. Якщо так - то за якими подібними ознаками?

Результат пошуку зображень за запитом велике рондо юрія герцаРезультат пошуку зображень за запитом велике рондо юрія герца 

 




Комментариев нет:

Отправить комментарий