ПРОЕКТ 6-А. Відзначаючи День Перемоги та День Примирення...

ДИСТАНЦІЙНЕ. Classroom для 6-А

1,2,3-ті класи - з 3-го УРОКУ, 4-ті - з 4-го уроку, 6-ті - з 5-го уроку. Решта - повідомлення зліва

Дистанційне. Муз.мистецтво. ШОСТИЙ клас.

Дистианційне. Муз.мистецтво. ЧЕТВЕРТИЙ клас.

Дистанційне. Муз.мистецтво. ТРЕТІЙ клас.

Дистанційне. Муз.мистецтво. ДРУГИЙ клас.

Дистанційне. Муз.мистецтво. Перші класи.

Мистецький STEAM-проект. ЧАС та ПРОСТІР. ВІДЕО

Анформація на АТЕСТАЦІЮ

Сторінками професійної діяльності. ВІДЕО-ФРАГМЕНТИ уроків

Сторінками моєї професійної діяльності. ФОТО уроків, мистецьких проектів та виховних заходів

Атестаційний лист


Висновок

методичного об’єднання вчителів початкової школи

про педагогічну та методичну діяльність
 вчителя музичного мистецтва
Позняк Ірини Вільянівни


Позняк Ірина Вільянівна, вчитель музичного мистецтва І кваліфікаційної категорії, працює в Комунальному  закладі «Навчально-виховне об’єднання І-ІІІ ступенів «Науковий ліцей Міської ради міста Кропивницького Кіровоградської області» 
Вул.  ШЕВЧЕНКА, 1                            
м. КРОПИВНИЦЬКИЙ, 25006, УКРАЇНА                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
Тел.: /0522/ 225 843                                
E-mail: nauklitcey@gmail.com
                                            
Освіта – вища. Педагогічний стаж - 24 роки.  На посаді вчителя музичного мистецтва – 10 років. Перша кваліфікаційна категорія.
Зарекомендувала себе як творчий, ініціативний учитель, який володіє сучасними методами і формами роботи, активно впроваджує інноваційні технології в педагогічний процес. Має достатньо високу методичну й теоретичну підготовку. У своїй роботі використовує передовий педагогічний досвід і досягнення психолого-педагогічної науки.

Це – педагог-дослідник із хорошою фаховою та культурознавчою підготовкою. Відзначається творчою ініціативою, критичністю та аналітичністю мислення, цілеспрямованістю.
Працює над проблемою «Використання засобів міжпредметної інтеграції та активізації інтегрованої творчої діяльності та ігрових технологій як мотивації до формування ключових навчально-пізнавальних компетентністей та як  головного чинника по формуванню у учнів ключових загальнокультурних компетентностей засвоєння учнями наукової картини світу, що розширюється до культурологічного й загальнолюдського розуміння світу, як поняття єдності та цілісності мистецтва та світогляду.»
Вчитель цей переконаний  в тому, що урок музики – це, перш за все, урок творчості, на якому мають бути вирішені головні завдання: виховання дитини як духовної особистості, яка вміє використовувати набуті у процесі навчання, компетентності особистісного розвитку у процесі творчої пізнавальної діяльності.
Уроки Позняк І.В. – це «синтез мистецтв». Використовуючи інноваційні форми роботи на уроках музики вона впевнено втілює у навчальний процес головну концепцію своєї роботи: «Від творчості – до пізнавальної активності та позитивної мотивації у навчанні!»
Вчитель використовує різноманітні методи мотивації учнів до навчального процесу та активізації школярів на уроці: ігрові технології навчання,  метод емоційної (художньо-педагогічної) драматургії, інтегровані творчі види діяльності (імпровізацію, інсценізацію, музично-ритмічні рухи, елементи хореографії, малювання), міжпредметний зв’язок, «методику занурення» та «методику ключових слів та опорних схем», проектні та інформаційні технології, ІТ-контент та ІК технології.
Дуже вимоглива до себе, володіє високим професіоналізмом у налагодженні на уроках  процесів діалогового спілкування із дітьми. Її майстерність, широкий кругозір відіграють важливу роль у формуванні відношення дітей до мистецтва та музики, любов до яких йде багато в чому через особистість учителя. В ході уроків Ірина Вільянівна вміло створює проблемні ситуації, використовує широкі асоціативні зв’язки та інтеграцію у міжпредметні      зв’язки.                  
На уроках панує атмосфера дружніх відносин, простоти і взаємної довіри.

Позняк І.В. була головою методоб’єднання вчителів – предметників художньо-естетичного напрямку та керівників гуртків Центру дитячої та юнацької творчості «Надія» НВО №18, активно презентує знання, набуті у процесі особистої самоосвіти та досвід по реалізації цих знань, колегам по роботі на засіданнях М/О та проводить для учителів відкриті уроки з метою обміну досвідом.

Разом із учнями беруть участь у багатьох шкільних заходах та святах та завжди надає практичну та методичну допомогу у підготовці до виховних заходів своїм колегам по роботі.



Комментариев нет:

Отправить комментарий