ПРОЕКТ 6-А. Відзначаючи День Перемоги та День Примирення...

ДИСТАНЦІЙНЕ. Classroom для 6-А

1,2,3-ті класи - з 3-го УРОКУ, 4-ті - з 4-го уроку, 6-ті - з 5-го уроку. Решта - повідомлення зліва

Дистанційне. Муз.мистецтво. ШОСТИЙ клас.

Дистианційне. Муз.мистецтво. ЧЕТВЕРТИЙ клас.

Дистанційне. Муз.мистецтво. ТРЕТІЙ клас.

Дистанційне. Муз.мистецтво. ДРУГИЙ клас.

Дистанційне. Муз.мистецтво. Перші класи.

Мистецький STEAM-проект. ЧАС та ПРОСТІР. ВІДЕО

Анформація на АТЕСТАЦІЮ

Сторінками професійної діяльності. ВІДЕО-ФРАГМЕНТИ уроків

Сторінками моєї професійної діяльності. ФОТО уроків, мистецьких проектів та виховних заходів

Дистанційне навчання. 6 клас Урок № 3 Тема № 2 Соната.

Дистанційне навчання. 

6 клас

Урок № 3

Тема № 2

Соната.

Шановні! 

Ми з вами продовжуємо наші 

"Мистецькі Мандри

у ЧАСІ та ПРОСТОРІ".

Мандри наші будуть відбуватися 

у світі класичної професійної музики 

 і мандрувати ми будемо у часи видатних, неперевершених, геніальних композиторів та їх захоплюючої музики.

Сьогоднішня наша тема - "Соната".

А для того, щоб краще порозумітися 

із цим музичним жанром, я пропоную вам невеличку

 екскурсію  

на  

КОНЦЕРТ

(або ж, як за новими правилами - "ДО" концерту)

 

... Де буде лунати відомий вам всім 

інструмент...

____________________________________

Ваше завдання №1 

після прослуховування: надати відповідь (у зошиті), згадавши,

до якого  виконавського класичного складу належить цей  інструмент. 

Його назва (а), та назва виконавського складу (б).

Слухаємо та насолоджуємося музикою!!!

Не забудьте клікнути на посилання нижче

https://www.youtube.com/watch?v=_-sfoqUa0vs 

_________________________________

Наступна мандрівка

до країни славетних НІМЕЦЬКИХ музикантів.

Перша станція 

 Станція, де жив видатний австрійський (німецький) композитор, 

 Йозеф Гайдн - чекає нас...

  А "ЕКСКУРСІЯ" наша буде - до ПІДРУЧНИКА, на сторінку № 155.

_________________________________

Ваше завдання № 2 

після ознайомлення з відомостями про Йозефа Гайдна з підручника: 

ЗНАЙТИ додаткову інформацію в інтернеті або інших джерелах інформації 

та занотувати у зошиті, або ж 

створити свій власний "мистецький проект" 

(як ви їх робили до КАРАНТИНУ  та будь яка форма та вид проекту - дійсний та щиро вітається) 

 за темою "Йозеф Гайдн та його музика, яка мене надихає!"

________________________________

Друга станція.  

Знову ми потрапили до концерту - 

КОНЦЕРТУ класичної музики. 

Музики, створеної професійними композиторами.

І перед тим, як ми з'ясуємо, 

за якими схемами класичні композитори

 писали свої СОНАТИ,  

пропоную зануритися у світ геніального композитора  

Й.Гайдна

Слухаємо - СОНАТУ для фортепіано ре мажор


Слухаємо та насолоджуємося музикою!!!

(бажано прослухати обидва варіанти)

Не забудьте клікнути на посилання нижче

https://www.youtube.com/watch?v=0i3Xp6RweF0&list=RD0i3Xp6RweF0&start_radio=1

https://www.youtube.com/watch?v=7hAQMn_laS4

_________________________________

Ваше завдання № 3

СТАНЦІЯ  Підручника.

Зупинка для ЕКСКУРСІЇ на сторінку № 154 

Проаналізувати прослухану сонату за планом запропонованих запитань внизу сторінки.

(завдання  № 3, відповіді на запитання - записуємо у зошит)

__________________________________________

НЕ покидаючи Підручник,

 здійснюємо Екскурсію на сусідню сторінку -155, 

та опановуємо матеріал під емблемою-символом "долонька".

Інформацію про 

 історію та формування  

ТИПІВ Сонат - нотувати НЕ потрібно

___________________________________________

 А от ЕКСКУРСІЯ на сторінку 156

потребує вашої ретельної уваги та підготовки...

Завдання № 4.

В інтернеті, або ж із інших джерел, вам потрібно буде знайти інформацію про ПЕРЕДВІСНИЦЮ та ПРАЩУРКУ  

СОНАТИ

СЮЇТУ.

______________________________

Тільки так ви зможете зрозуміти 

БАГАТОЧАСТИННІСТЬ перелічених МУЗИЧНИХ ЖАНРІВ

СЮЇТИ, СОНАТИ, КОНЦЕРТУ.

Багаточастинна СЮЇТА, яка стала основою  "СОНАТНОЇ ФОРМИ" та 

ТИПУ "Класична Соната",

 народилася у Середньовічній Європі. 

Основою кожної частинки стали жанри народної музики

середньовічні пісні та таночки!  

________________________________________________________________

А завданням № 4 буде - взявши олівчик та аркуш паперу, (або у зошиті) 

ЗАМАЛЮВАТИ Схему побудови "СОНАТНОЇ ФОРМИ"

яка є у Табличці сторінки № 156. 

ПЕРШІ частини,( а частин було - 3-4)

писалися композиторами за схемою

зазначеною у цій ТАБЛИЦІ підручника на 156 сторінці!!!

_________________________________________________________________

Наостанок  -  ПОМАНДРУЄМО 

до країни ФРАНЦІЇ 

та поспілкуємося із французьким композитором - 

КЛОДОМ ДЕБЮССІ.

Інформацію - знайдете в інтернеті.

А ми - занурюємося у світ дивовижної музики композитора-імпресіоніста...

(Про імпресіонізм -  знайдете, за бажанням, інформацію у альтернативних джерелах!(інтернет, книги, підручник тощо)

Наприклад, ось за цим посиланням 

ви почуєте 

багато цікавої інформації про

 імпресіонізм.

Не забудьте клікнути на посилання нижче

https://www.youtube.com/watch?v=rQpqlEmNeMI 

А я - вже втомилася, та хочу відпочити, слухаючи

Клода Дебюссі

СОНАТУ для ВІОЛОНЧЕЛІ та ФОРТЕПІАНО (ре мінор)

Слухаємо та насолоджуємося музикою!!!

Не забудьте клікнути на посилання нижче

https://www.youtube.com/watch?v=Fkzu8fd8ks8

ТЕМУ Творчих Мистецьких Проектів 

ви можете продовжити

 МАНДРАМИ 

у кампанії композиторів, 

прізвища яких ви знайдете на сторінці №156...

Чекаю вас з МАНДРІВ 

із завданням № 5

у вигляді невеличкої розповіді про композитора, 

СОНАТИ якого вам найбільше сподобалися 

та вибраними посиланнями на фрагменти їх музики

 (бажано - з уточненням назви твору).

У форматі гри "Я - Композитор!"

Цікавих мандрів!!!



 

Комментариев нет:

Отправить комментарий